Pozitivna interakcija u razredu

Prvi ulazak u razred i prva iskustva s poučavanjem, koliko god rad s djecom bio prekrasan i ispunjavajući, za mnoge je učitelje i učiteljice iznimno zahtjevan i stresan.

Svaki je razred kao jedan svijet za sebe, u kojem možemo pronaći i doživjeti bogatstvo iskustva, u kojem ćemo ponekad biti uspješni, a ponekad ne, u kojem ćemo nekad ostvariti odličnu suradnju i uključenost učenika, a ponekad će ta iskustva biti uznemirujuća i zabrinjavajuća.

S nekom je djecom zahtijevnije raditi. Bilo da je to zbog osobnosti, različitosti, sredine iz koje dolaze, drugačijih navika, njihovih posebnosti i drugačijeg predznanja ili pak poteškoća koje imaju u socijalnom ili emocionalnom funkcioniranju, ponekad nećemo znati kako se postaviti i otkud krenuti. Ovo se može dogoditi bilo kad tijekom karijere učitelja i nastavnika, ne samo na početku, već i u svakoj novoj školskoj godini.

Koristeći raznolike pristupe aktivnog uključivanja, prikaza slučajeva, supervizije i izlaganja, voditeljice dvodnevnog seminara (iskusne u izravnom radu s djecom), pomažu sudionicima u osvještavanju i analizi svojih iskustava te nude praktična rješenja i mogućnosti, na temelju prakse, osobnog iskustva, kao i znanstvenih spoznaja.

Detaljnije informacije o ovom seminaru bit će dostupne do kraja prvog polugodišta 2015./2016.