Unapređenje podučavanja

Cilj programa okupljenih pod nazivom “Unapređenje podučavanja” jest osuvremenjavanje i obogaćivanje nastavnog procesa s naglaskom na jačanju pismenosti i kritičkog mišljenja. Oba programa daju učiteljima skup tehnika, metoda i alata s kojima nastavu čine aktivnijom, a učenike i studente angažiranijima.

Programi su namijenjeni svima u obrazovnoj vertikali bez obzira na staž u nastavi: bilo da kao novi učitelj želite naučiti nešto novo ili želite svoju nastavu obogatiti koristeći svoje iskustvo i nove metode.

Više o svakom od programa pročitajte na njihovim posebnim stranicama.

Povezane vijesti

Kreće najveći projekt Foruma za slobodu odgoja!

Projekt „Pokreni promjenu – prihvaćanje razlika kroz interkulturalno obrazovanje i volontiranje“ europski je projekt za kojeg je Forum za slobodu odgoja potpisao 22. studenoga 2016. godine ugovor s Izvršnom agencijom Europske unije za obrazovanje, audiovizualnu djelatnost i kulturu (EACEA). Vrijednost ugovora je 3,6 milijuna kuna i trajat će dvije godine. Ovo je još jedan dokaz […]

“Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje” u Slavonskom Brodu i Novoj Gradišci

U suradnji s Gimnazijom “Matija Mesić” iz Slavonskog Broda, Forum za slobodu odgoja sudjelovao je u provedbi projekta „STEM genijalci“ financiranog iz Europskog socijalnog fonda . U sklopu provedbe projekta organizirana je edukacija “Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje” koju je pohađalo 42 nastavnika i stručnih suradnika, njih 26 iz Gimnazije Matije Mesića, a 16 […]

Dodjela potvrda o stručnom usavršavanju polaznicima programa Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi

Mr.sc Višnja Grozdanić, izv. prof.dr.sc. Jelena Kuvač Kraljević i Eli Pijaca Plavšić 16. lipnja 2016. godine uručile su Potvrde o stručnom usavršavanju  polaznicima programa Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi.  Osim podjele potvrda, susret sudionika različitih seminarskih grupa omogućio je i razmjenu iskustava u poboljšanju nastave na temelju metoda prezentiranih i naučenih na […]

Doprinos europskih mreža inkluzivnom obrazovanju

Konferencija Održive mreže za inkluzivno obrazovanje (Sustainable Networks for Inclusive Education) održana je u Bruxellesu od 11. do 13. travnja 2016. godine i okupila je nekoliko mreža koje se bave različitim aspektima inkluzivnog obrazovanja. One su osnovane 2012. godine sa ciljem da djelujući na europske i nacionalne javne politike poboljšaju inkluzivne prakse različitih dionika obrazovnog […]

Studijski posjet zagrebačkim školama u sklopu NAOS projekta

U okviru projekta NAOS koji je financiran iz Erasmus + programa, čija je središnja misao identifikacija dobrih obrazovnih praksi nastavnika koje im olakšavaju rad u multikulturalnom okruženju, nastavljeno je održavanje studijskih posjeta kao jedne od osnovnih projektnih aktivnosti. Područja rada važnih za multikulturalni kontekst su poznavanje jezika drugih skupina, upoznatost s didaktikom i pedagogijom podučavanja etnički, […]