Povezane vijesti

BLOG: Glas mladih važniji nego ikad?

Što brine tvoje vršnjake? Koji su problemi najzastupljeniji u školi, a koji izvan škole? Brinu li te problemi na globalnoj razini i koji su to? Uvažava li se tvoje mišljenje u školi i izvan škole? Potiče li te škola na razmišljanje i stvaranje novih ideja? Što možeš sam/a učiniti ili promijeniti? Imaš li kakvu zamisao? Ovo […]

Obrazovanje u fokusu?: što stranke obećavaju o obrazovanju

Izvanredni izbori u rujnu 2016. godine pružaju nam još jednom priliku da pogledamo kako političke stranke i koalicije vide obrazovanje i što planiraju napraviti u tom području. Ova kratka analiza obuhvaća izborne programe Hrvatske demokratske zajednice, Narodne koalicije, Mosta nezavisnih lista, Živog zida, Koalicije za premijera, stranke Pametno i Domovinske koalicije. Obrazovanje na izborima 2015. […]

Građanski odgoj i obrazovanje u prijedlogu Cjelovite kurikularne reforme

Forum za slobodu odgoja je sklopu aktivnosti GOOD Inicijative proveo istraživanje s ciljem je mapiranja prisutnosti, rasprostranjenosti, intenziteta i kvalitete dimenzija i tema Građanskog odgoja i obrazovanja u prijedlozima kurikularnih dokumenata Cjelovite kurikularne reforme. Analizirani su prijedlozi kurikuluma 11 predmeta i sedam međupredmetnih tema odnosno 5588 odgojno-obrazovnih ishoda. Istraživanje je utvrdilo prisutnost dimenzija Građanskog odgoja […]

Ima li kurikularne reforme u prijedlogu proračuna?

Prošlog tjedan predstavljen je prijedlog proračuna za 2016. godinu gdje je proračun Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta (MZOS) smanjen za 1,13% u odnosu na 2015. godinu ili u apsolutnom iznosu za 158.136.727,00 kuna. Osim ovog smanjenja koje je MZOS stavilo na popis „gubitnika“ prijedloga proračuna, najviše medijske pažnje zadobilo je smanjene izdataka za troškove međumjesnog […]

Volontiranje u obrazovanju: učiti um, a istovremeno ne učiti srce, nije nikakvo učenje

Što je to što škola dobiva uvođenjem volonterskog programa? Aristotel je za obrazovanje rekao kako „učiti um, a istovremeno ne učiti srce, nije nikakvo učenje“. Ovakva misao nas tjera da opet promislimo što je to što u obrazovnom procesu trebamo pružati učenicima. I tu nam se postavljaju pitanja o tome koliko vremena učenici u školama […]